Radio – uzticamākais medijs Eiropā

Radio ir atzīts par uzticamāko mediju Eiropā, pateicoties tā spējai sniegt skaidru un uzticamu informāciju reālajā laikā. Klausītāji novērtē tā neatkarību, pieejamību un spēju saglabāt saikni ar sabiedrības aktuālajiem notikumiem. Radio vienmēr bijis drošs informācijas avots, kas veido ciešu uzticēšanās saikni starp auditoriju un mediju.

Radio - masu medijs

 

Datu avots: KANTAR, Radio auditorijas pētījums, Pavasaris 2024 – Vasara 2024
Bāze: visi respondenti (16-74 gadi), n=4500

Radio – uzticamākais medijs Eiropā,
uzrādot augstākos uzticamības rādītājus 26 no 37 (70%) pētījumā iekļautajām Eiropas valstīm.

Datu avots: EBU based on Eurobarometer 96.
EBU Media Intelligence Service – Trust in Media 2022

Radio - iecienīts medijs visās vecuma grupās

Datu avots: KANTAR, Radio auditorijas pētījums, Pavasaris 2024 – Vasara 2024
Bāze: visi respondenti (16-74 gadi), n=4500

Reach % – kopējais radio klausītāju īpatsvars mērķa grupā vidēji nedēļā
Reach % Daily – kopējais radio klausītāju īpatsvars mērķa grupā vidēji dienā

Komercradio staciju grupu auditorijas Latvijā

SKONTO MEDIJU GRUPA ir visklausītākā komercradio staciju grupa Latvijā ar klausīšanās laika daļu 19,5% Latvijas iezīvotāju vidū un to vidēji viens radio klausītājs klausās 2 stundas un 48 minūtes dienā.

Mērķa grupa: Latvijas iedzīvotāji (16 līdz 74 gadi)
Datu avots: KANTAR, KANTAR, Radio auditorijas pētījums, Pavasaris 2024 – Vasara 2024

Komercradio staciju grupu auditorijas Latvijā
Dienas auditorija – Reach Dly

SKONTO MEDIJU GRUPA ieņem 1. vietu Latvijā arī pēc regulāro klausītāju skaita.

Katru dienu vienu vai vairākas SKONTO MEDIJU GRUPAS radio stacijas klausās 260 tūkstoši jeb 17,2% iedzīvotāju visā Latvijā vecumā no 16 līdz 74 gadiem.

Mērķa grupa: Latvijas iedzīvotāji (16 līdz 74 gadi)
Datu avots: KANTAR, Radio auditorijas pētījums, Pavasaris 2024 – Vasara 2024

Komercradio staciju grupu auditorijas Latvijā
Nedēļas auditorija – Reach 

SKONTO MEDIJU GRUPA ieņem 1. vietu Latvijā pēc nedēļas klausītāju skaita.

Katru nedēļu vienu vai vairākas SKONTO MEDIJU GRUPAS radio stacijas klausās 660 tūkstoši jeb 43,5% iedzīvotāju visā Latvijā vecumā no 16 līdz 74 gadiem.

Mērķa grupa: Latvijas iedzīvotāji (16 līdz 74 gadi)
Datu avots: KANTAR, Radio auditorijas pētījums, Pavasaris 2024 – Vasara 2024

Komerciālo staciju grupu klausītāju plūsma dienas laikā

SKONTO MEDIJU GRUPA piedāvā vislielāko auditoriju Latvijā vidēji vienai reklāmas reizei līdz pat 60 000 klausītāju.

AQH (‘000) – vidējais komercradiostaciju grupu klausītāju skaits mērķa grupā konkrētajā laika intervālā (izteikts tūkstošos)
SKONTO MEDIJU GRUPA – RADIO SKONTO, RADIO TEV, RADIO SKONTO PLUS, LOUNGE FM 99,5
EHR mediju grupa – EHR (Eiropas Hitu Radio), EHR Russkie Hiti, EHR SuperHits, EHR Latviešu Hiti, RETRO FM
Radio SWH grupa – Radio SWH, SWH +, SWH Gold, SWH Rock, SWH Spin, SWH LV
Star FM grupa – Radio Star FM, TOP RADIO

Mērķa grupa: Latvijas iedzīvotāji (16 līdz 74 gadi)
Datu avots: KANTAR, Radio auditorijas pētījums, Pavasaris 2024 – Vasara 2024

Komercradio staciju grupu dienas auditorijas pārklāšanās

Latvijā vidēji viens radio klausītājs klausās 2 radiostacijas. Tādēļ, plānojot komunikācijas kampaņu radio, jāņem vērā auditoriju pārklāšanās radītājus. Tas ļaus zīmolam izveidot efektīvāko reklāmas kampaņu gan no auditorijas sasniedzamības, gan investīciju viedokļa.

KANTAR Latvijā veiktā Radio auditorijas pētījuma rezultāti liecina, ka kombinējot SKONTO MEDIJU GRUPU ar jebkuru citu grupu zīmola vēstījuma nodošanai, SKONTO MEDIJU GRUPA piedāvā būtiski lielāku unikālās auditorijas apjomu.

Visi Latvijas iedzīvotāji vecumā no 16 līdz 74 gadiem. Kopā Latvijā 1 521 000
Datu avots: KANTAR, Radio auditorijas pētījums, Pavasaris 2024 – Vasara 2024

00:00:00
/
00:00:00
00:00:00
00:00:00
__share.popout.title
__share.popout.description
__speed.title
__share.title
__share.whatsapp
__share.facebook
__share.instagram
__share.mail
__share.copy